26 Ağustos 2011 Cuma

hakkımda

iki senedir İzmir Aliağa'da arıcılık yapmaktayım. arılarımız kışı Yeni Foça'da geçiriyor. baharda Aliağa'ya getirmekteyiz. hayıt balını aldıktan sonra yaz mevsiminde Menemen'e pamuğa götürmekteyiz. sonbaharda püren ve çam balı almak için tekrar Yeni foça'ya götürmekteyiz. blog açmamdaki amacım edindiğim bilgi ve tecrübeleri insanlarla paylaşmak. çünkü ben de internetteki bloglardan çok şey öğrendim ve uygulamaya koydum. burdan blog yayınlarından dolayı sayın Ali Türk, Mehmet Yüksel, Ali Şekerli, Dr. Muhteşem Turunç ve sayamadığım arıcılıkla ilgili blog yazan arıcılara teşekkür ediyorum. bunun yanında intenette kullanıma açılan doktora ve lisans tezlerinden arıcılıkla ilgili olanlardan da bir çok bilgi edindim. orta derecede olan ingilizcem sayesinde yabancı yayınlarıda takip etmekteyim. öncelikle amacım arıcılığı yeni tekniklerle yapmak, arılarımızı yapabildiğimiz kadarıyla ıslah etmek ve verimi artırmak. sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.